Szkoła Podstawowa nr 6 w Ciechanowie

• Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

WYCIECZKA „MAZURY AKTYWNIE” Z UDZIAŁEM KLAS PIĄTYCH I SZÓSTYCH

W dniach 27-30 maja odbyła się wycieczka „Mazury aktywnie”. Udział w niej wzięli uczniowie z klas piątych i szóstych pod opieką p. Grzegorza Chodkiewicza, p. Olgi Przewódzkiej i państwa M. S. Drzewieckich. We wtorkowy poranek wyjechaliśmy spod szkoły. Pierwszym punktem naszego wyjazdu była huta szkła artystycznego w Olsztynku. Zobaczyliśmy, jak wyrabia się szklane cudeńka. Następnie zawitaliśmy do Aquaparku w Pluskach koło Olsztyna. Największą popularnością cieszyła się tak zwana „cebula”, nasz zachwyt wzbudziły również cztery zjeżdżalnie wodne. Pod koniec pierwszego dnia miło spędziliśmy czas w profesjonalnej kręgielni. Po zakończeniu zabawy przyjechaliśmy do ośrodka „Frajda” i zjedliśmy obiadokolację. Następnego dnia od razu po śniadaniu wyruszyliśmy do Osady Galindów. Dzielnie sprawowaliśmy się jako plemię „Kurczaki”. Potem zajechaliśmy do Mikołajek i odbyliśmy spacer po tamtejszym bulwarze. Po powrocie opiekunowie zorganizowali nam ognisko z kiełbaskami. Zjedliśmy obiadokolację i poszliśmy spać. Aby mieć siły na następny dzień pełen wrażeń, w którym zajmowaliśmy się głównie zwiedzaniem. Odwiedziliśmy wtedy Wilczy Szaniec. Zamek w Kętrzynie i Sanktuarium Maryjne w Świętej Lipce. Czwartego dnia wyruszyliśmy na rejs statkiem w Rucianym - Nida. Wspaniałą rozrywką okazał się Park Linowy w Spychowie. Niestety ten cudowny wyjazd musiał się zakończyć. Wieczorem usatysfakcjonowani wpadliśmy w objęcia rodziców i wszyscy szczęśliwie udaliśmy się do domów.

Zespół redakcyjny pod przewodnictwem Darii Górniewskiej z kl. 6b

ul. Wiklinowa 4

tel. 23 673 63 90

e-mail: s6p@poczta.onet.pl

Szkoła Podstawowa Nr 6 w Ciechanowie - Copyright © 2010-2012 Wszystkie prawa zastrzeżone, powered by Ciechanow24