Szkoła Podstawowa nr 6 w Ciechanowie

• Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

WYPRAWA DO KRAINY DINOZAURÓW

Dwie klasy 2a i 3b dnia 3 czerwca odwiedziły Solec Kujawski czyli polską krainę dinozaurów. W drogę wyruszyliśmy już o 7 rano. Po czterogodzinnej podróży dotarliśmy na miejsce. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od warsztatów plastyczno – paleontologicznych, na których kolorowaliśmy amonity i zapoznawaliśmy się z historią tych wymarłych zwierząt. Następnie uczniowie obu klas odbyli wędrówkę przez erę mezozoiczną, czyli erę dinozaurów. Spacer ścieżką dydaktyczną pośród zrekonstruowanych modeli dinozaurów naturalnej wielkości ukazał nam różnorodność oraz niesamowitość tego nieistniejącego już świata. Po spacerze wszyscy udaliśmy się do kina, gdzie obejrzeliśmy dwa filmy 5D. To były emocje! Następnie zobaczyliśmy ciekawe i dość niespotykane eksponaty w muzeum  np. model naturalnej wielkości mamuta. Potem był obiad i najbardziej ekscytująca część wycieczki czyli zabawy w parku rozrywki. Po tym męczącym ale bardzo atrakcyjnym zajęciu ruszyliśmy w drogę powrotną. Powrót do domu wydawał się krótszy, gdyż pani pilot wycieczki zorganizowała nam konkursy, zagadki i karaoke. Do Ciechanowa wróciliśmy o godzinie 21 z mnóstwem pamiątek zarówno wykonanych własnoręcznie, jak i zakupionych w Parku Dinozaurów. Najcenniejsze były jednak przeżycia i wiedza, jakie wynieśliśmy z naszej wyprawy.

KONTAKT

tel. 23 673 63 90

e-mail: sekretariat@sp6ciechanow.eu

------------------------------------------------

Szkoła Podstawowa Nr 6 w Ciechanowie - Copyright © 2010-2012 Wszystkie prawa zastrzeżone, powered by Ciechanow24